Måndag, måndag..

 

Varför är det alltid så svårt och jobbigt att kliva upp på måndagar?! och alla andra dagar med för den delen..
Det kan vara för att älsklingen ligger så sött inlindad i det varma täcket och burra in sig under kudden när jag kliver upp och bara ser så mysig ut!! Han är det finaste jag har, kan ligga i flera minuter innan jag går till jobbet och bara titta och pilla lite i hans hår och se hur han ler och försöker mummla att han älskar mig!





När man väl är uppe ur sängen så går allt bra och sen är det bara att klä sig, packa väskan och gå ut!
Det är rätt skönt att gå till jobbet varje morgon, minder kul när det regnar men man hinner vakna till och känna sig lite piggare när man ska försöka få något gjort!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0