Mys helg!


Helgen har varit jätte bra!! Det var ju så att Björn och en del av hans klasskompisar från förr skulle träffas, dricka och äta god mat. En av dom bor och jobbar i Stockholm så vi åkte dit. Blev att vi åt där han jobbade på en resturang/bar och drack några drinkar, väldigt spännande att dricka riktiga drinkar! Jag smakade en "Appletini"
Maten var riktigt god!! Rekomendera stället starkt!! http://www.restaurangpaus.se/

Efter vi hade ätit så åkte vi tunnelbana tillbaka hem och lekte klassiska sällskapslekar som pennan i flaskan, försöka vissla med mariekex i munnen m.m.
Efter det blev det tillbaka in till centrum och gå på krogen!! Det blev http://www.harrybjames.com/

Klockan var väl vid 03.30 när vi var tillbaka för att sova. Var en helt klart lyckad kväll!!

Björn och hans polare nere i tunnelbanan påväg till matstället!!



Jag och Björn! Jag dricker en "appletini"




Björns mat: Toast med oxfilé och chili bea-sås!



Min mat: Cheeseburgare med bacon och chilimajonnäs det var även hittils den godaste BBQ-såsen jag ätit!!








Igår vart det film-mys och väldigt lugnt! var inte bakis men bara allmänt seg!! Vi såg Monsters vs. Aliens och Batman the dark knight.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0