Önskelista från Bolagret!!


Som jag skrev i andra inlägget så har jag bara lägenheten i huvudet!! Det finns en affär som jag bara älskar och har hittat mycket snyggt ifrån!! Tänkte visa lite saker som jag vill ha!! äffären finns på denna sidan och även runt om i sverige!!  http://bolagret.se/ 


Barstol 699:- x4       Fotölj 3.295:-                                       Bäddset 139:- x2        
Till köket!                 Till Sovrummet! (Finns även i svart)         Sängen så klart ;) 
                  


Tavlor 40x40 cm  59:-/st                                 Taklampa "Petra guld" 189:-
Till köket!                                                       Till sovrummet!
  



Sänglampa   449:-               Bordslampa  249:-      Fotölj  3.395:-
Till Sovrummet så klart;)        Lampa till fönster!         Till vardagsrum!?

         




Det var väl en del av det dyrare sakerna som jag/vi länge ha viljat ha!! Blir något på 33.200:-  När jag blivit anställd och får lön så får man väl spendera lite pengar och köpa en del av det iaf! ^-^

Ska byggas ett bar bord till köket senare och så skaffa en större säng!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0