Roadtrip och shopping!!


Igår spelades det Lasergame!! Fy fan vad ont i låren man har idag, men lätt värt det!! Det var riktigt skoj fast lite jobbigt för att jag har så ont i ryggen..

Idag så blev det en tripp till Norrköping!! Var såklart inne på NewYorker!! Men hittade inte så mycket till mig själv idag, fick bli ett linne till mig och en t-shirt och jacka till Björn!! Jag hitta därimot en klänning på Ginatricot som jag spanat in innan på deras hemsida, jag provade den idag och den är helt underbar!! Inte riktigt vad jag är van vid eftersom jag sällan använder klänning men det blev riktigt snyggt!! Den och mina pumps, tummen upp!!
Blev även ett spel till Xboxet, nya smörknivar och en adventsljusstake!!
Vi mötte även pappa och Anneli i Norrköping så det blev att vi åt tillsammans och kollade i några affärer, Mys!!

Här är linnet från NewYorker!!


Klänningen från Ginatricot!


Nu sitter Björn och Petter och spelar och jag har nyss tagit en varm dusch!! Funderar på att göra en björnbärs smoothie :) och bara mysa ikväll!! Grabbarna köpte en filmbox med 3 olika zombie filmer så får väl kanske se en av dom!?


Uppdaterat ett gammalt innlägg från då vi var i Stockholm med bilder!!
Länk:

http://inamuppfluff.blogg.se/2009/november/mys-helg.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0