Sovrummet?!


Nu är det så att jag kan inte få ut nya lägenheten ur huvudet!! Längtar så mycket tills vi flyttar!!
Vi har funderat mycket på dom olika rummen och nu har jag funderat massor på sovrummet!
Där är väggarna i "jord" färg så det blir nog brunt/beige/svart och guld där!!
Den ena väggen kommer vi nog skaffa en garderob och jag har kollat på Ikea och tycker om dessa två och vet inte vilken jag ska välja?!?!? Det är samma pris på dom och så heter som lika "Elgå" 

 

                                              


Sen så kommer det nog bli svarta hissgardiner (Bild1) i sovrummet och bruna i kontor/gästrummet har hittat rätt snygga och billiga på Jotex.se måste bara veta hur breda fönstrena är!? Kanske en bra julklapp, presentkort på jotex och Ikea!? Kommer behöva ett större överkast i någon av dom färgerna sen när vi funderar på att skaffa en större säng!!
Hitta rätt snyggt överkast med många färger att välja mellan men blir nog brunt!(Bild2)
Sen så har jag hittat en grymt snygg lampa på Bolagret.se den vill jag verkligen ha i sovrummet!! (Bild3)


                                         




SUCK!  Vill flytta igår!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0