Stress!!


Oj vilken morgon!!! Vaknade 06.24 vilket betyder att jag försov mig, brukar ju gå till jobbet vid 06.30!
Så jag tog bilen till jobbet idag, Björn får åka med sin bror till sitt jobb!
När jag började köra så var det imma på rutan som INTE går bort, j*vla cp bil!!! full värme och full fläkt och det går ändå inte bort?! Måste kolla upp vad det är för fel!
När jag väl var framme på jobbet så går klockan på jobbet lite efter så jag var inte så sen som jag trodde, så massa stress i onödan!
Sen när klockan slog 07.00 så öppnade jag dörren då kom kaoset!! Massor av kunder som skulle lämna in bilen och ville vara första kund så alla satt och väntade och vi är en man kort idag så det var lite mycket att göra nu på morgonen men nu har det lugnat ner sig...pust

Det var min morgon de!!

Sen så kom jag och tänka på att idag är det den 24 november!! EXAKT 1 månad kvar till julafton!! Vinterns mysigaste dag!!! längtar

Man kanske borde börja köpa julklappar nu?! Får ta det efter att räkningarna är betalda så man vet vad man har över. Denna julen blir första gången jag vaknar upp i mitt egna hem på julaftonsmorgon!!! Kommer vara riktigt mysigt att äta "tomtegröt" och sedan öppna sista luckan på chokladkalendern och dricka något juligt te och kanske en pepparkaka och någon lussebulle går ned oxå!
Sen bara mysa framför tvn men min underbara älskling tills vi ska åka till Katrineholm och fira resten av julen hos pappa!! Efter jul blir det nog att åka ner till Jönköping och vara hos Björns föräldrar fram till nyår! Ska bli mysigt att vara hos dom, är jätte länge sen vi träffade hans föräldrar..vi saknar er!!


Denna bilden är till dig älskling ;P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0