Tattoo!!

Idag är det dax!!

Idag ska min tatuering på revbenen bli fixad! ÄNTLIGEN, den har inte sett så rolig ut och det är väl kanske 2år sen jag gjorde den i Norrland hos någon som inte var så duktig som ha sa..
Men det är bara linjer som jag har så det ska nog gå att fixa till, Daniel är riktigt duktig!!

För er som inte vet så blir det på Brothers Electric Tattoo som jag ska tatuera mig. Det är där min underbara pojkvän är lärling och Daniel är hans storebror.
http://www.brotherstattoo.se/


Så idag slutar jag kl 11 och åker ut till studion. Kommer göra riktigt ont! men "ska man vara fin får man lida pin!"
Sen i helgen vet jag inte riktigt vad det blir, men lungt blir det iaf!
Ska ev på bio och bara mysa i helgen! Jag älskar att mysa, speciellt med min bästaste sambo!!!
Jag har skrivit det så många gånger förr men han är verkligen bäst!!
Finns ingen underbarare än Björn, jag har verklingen haft tur!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0