Tävling hos Foki ^-^


Den duktiga bloggerskan Foki har en tävling om att vinna en Iphone!! Tänkte jag gör ett försök att vinna en eftersom jag råkat tappa Älsklingens mobil i somras så den har fått en stor spricka genom hela skärmen så tänkte jag att man kan ju iaf försöka att vinna en ny^^

http://fokis.se/


Tävlingen gick ut på att man skulle välja det finaste skalet på www.mrgizmo.se 
Fanns många fina och söta skal men jag personligen gillade ett svart skal av Carbon fiber!!
För er som inte vet vad det är så är det ett material som man använder mycket på bilar, det är mera hållbart och lättare sen så är det väldigt snyggt!!

Länken till skalet jag valt!
http://www.mrgizmo.se/products/iPhone-3G-3GS-Carbon-Case-svart.html

Får se om man lyckas vinna något :)

Foki är nog den sötaste bloggerskan i sverige!! Hon vann för ; Orginella blogg , nykomling , Årets blogg på BloggAwards!!

(Bild från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0