Torsdag 5 November!

 

Idag är det 1månad sen jag började jobba på Landblomsbil!! Tiden går fort då man ha roligt!!
Jag har lärt mig massor och känner mig rätt säker på vad jag gör men har säkert massa mera information kvar att lära mig. Men min praktik är ju inte slut än :)


Ikväll blir det nog bara mys med älsklingen, vi har inte umgåtts själva på jätte länge nu..
Förra veckan var mamma här och sen var det fest och så har Petter varit här nu, har varit jätte trevligt!!
Men nu saknar jag Björn!! Så ikväll blir det bara han och jag i nystädad lägenhet, lite gott att äta, tända ljus
 och massa mys så här i höst kylan!!

Tänk om vi hade fått flytta snart så hade vi kunnat myst framför våran öppnaspis med en kopp varmcholkad och grillat lite marshmellows!











Kommentarer
Postat av: Pii

Så fort Hondan e klar så kommer jag upp och bor hos er en helg då ska jag fanimej stänga av mobilen och bara försvinna, hoppas ni har en säng åt mig när jag kommer! :p kramis

2009-11-05 @ 11:22:57
Postat av: Björn

Du behöver inte ha nån lagad Honda att komma upp med Pii! Du är alltid välkommen! :D

2009-11-05 @ 18:02:23
Postat av: angelsusanne

låter härligt.....Ina ska alltid ha mys pys.........

2009-11-06 @ 07:04:05
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Världens goaste ungdomar är ni

2009-11-06 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0