Besök!

 

Igår kom min mamma och yngsta syster Elina på besök och ska stanna till Lördag morgon då åker dom hem till Norrland igen. Så jag får sluta kl 15.00 så jag hinner umgås med dom några timmar iaf.
Idag ska vi mötas på stan efter jag slutat så blir det väl att kolla runt på klädaffärer och leksaks affärer!

Sen blir det nog rätt lungt, för igår var det verkligen full rulle! Mamma hade ett avera party för våra vänner.
Hon börjde sälja avera produkter för ett tag sen och dom funkar riktigt bra!
Jag har haft sånna problem med urinvägsinflamation i 20 år. Jag brukar ha det upp mot 4ggr i MÅNADEN!
 Och nu så har jag fått en speciell tvål av mamma och har inte haft något problem sen jag började använda den för 4 månader sen!!  Helt underbart!!

Från denna kommer aloe vera som görs till olika slavor m.m. !

(Bild från google.se)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Aloe vera är kanon. Ska komma ihåg att köpa med mera produkter hem när vi är i Indien

2009-11-06 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0