Höst sessionen gjord!


Jag fattar inte varför!! Imorse då jag vaknade så mådde jag lite illa så åt jag som vanligt en liten yohgurt (barn yohgurt som Björn säger eftersom jag inte kan äta med "klumpar" i) mådde illa iaf men gick till jobbet, och satt där kanske i 15min så var jag tvungen att gå och kräkas. Jag brukar ibland må så då jag är trött så jag tänkte att nu blir det bättre som det brukar bli, men inte! Jag var tvungen att gå igen efter 10min och så kom Björn och hämtade mig och tog av mig tröjan jag råkade kräkas på och bäddade sen ner mig.

Han är så underbar och tar verkligen hand om mig. Och mamma som hela tiden tror jag är med barn så fort jag mår illa så kan jag säga att jag INTE är det!! :) kan vara något vi åt igår för Björn mådde lite udda oxå man han är inte lika känslig som mig...

Till något roligare!

För någon vecka sedan så fotades jag igen med Tim Lundström.
Vi tog några kort i studion och sedan ute vid tågstationen.

Här är några bilder:

(Dom små bilderna går att klicka på så blir dom större)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0