Jobb!


Ursäkta att jag var it dålig på att skriva men jag är helt slut i kroppen!! Först en lång helg i Malmö och en resa hem på 60mil i söndags, vi var hemma vid 23.00 och så skulle jag upp och göra min första arbetsdag så jag var väldigt trött i måndags!

Här är en söt bild från i Lördags!



Nu har det gått 3dagar sen jag började och jag trivs jätte bra, alla är trevliga och jag brukar vara en väldigt tyst och blyg tjej i början tills man har lärt känna folket mera men jag måste säga att det känns riktigt bra detta!!
Jag frågar och tar för mig och visar att jag är seriös men ändå en knasig tjej precis den jag är!
Hoppas dom får ett bra första intryck av mig!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0