Lyckliga mig!!

 

Måste bara berätta att jag känner mig så lycklig just nu!! Jag trivs jätte bra på jobbet och det går jätte bra, har lärt mig massor bara på dessa 3,5 veckor som gått. Sen så var lägenheten vi ska flytta till i februari helt underbar!! Dom hade flyttat dit i januari och fick allt omtapetserat så alla väggar är vita och någon fondvägg i hallen och sovrummet var i "jordfärger" och det bästa var att badrummet var helt okej!!
Så allt detta gör att jag mår så mycket bättre än innan.

Sen så är ju Björn helt underbar att man nästan inte tror det är sant! Vi har varit tillsammans i 1år och 2månader nu och inte haft några problem alls, det är så skönt att ha ett förhållande där allt bara är perfekt! Det kommer säkert en dag då det är mindre bra men varför tänka på det?!
Älskar verkligen att vara med han och hitta på saker och bara ta det lungt i det vardagliga livet!
Älskar dig Björn! Du är mitt allt! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0