Älskar dig så!!


Måste bara säga att jag är nog den lyckligaste som finns!! Igår när Björn var på väg hem från jobbet så ringde jag och kollade om han kunde stanna på en av stades china resturanger och köpa hem friterad fläskfile med ris och sötsursås, eftersom jag vet han nyss ätit på jobbet och jag inte orkade ställa mig och laga mat till mig själv. Utan tvivel så sa han så klart jag kan det. Är han inte underbar!? Nu tänker ni säker att det är väl inte så speciellt men för mig är det de!! Jag mår så bra av att vara med Björn, han gör mig så lycklig! Sen så överraskar han mig nästan varje dag med nya tokigtheter han har för sig och jag verkligen älskar det!!
Han är min lilla knäppis, min sötis, min älskling!!
MIN!!

Jag hoppas jag lyckas visa hur mycket han betyder för mig!!
Du är verkligen mitt allt nalleBjörn!!!

 

Nam Nam!


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

jag vet att du verkligen inte är van att någon kille ställer upp för dig...jag är så glad att du kom ifrån urskogen...du vet vad jag menar....jag är oxå lycklig att du fann Björn han är verkligen go och omtänksam och vill dig bara väl.Han är verkligen en svärmors dröm och han är bara din./kramis

2009-09-12 @ 23:49:37
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0