Besök!


I tisdags så kom min lillebror och hans polare på besök från Norrland!
Jag har visat dom lilla Nyköping och Oxelösund sen å har vi fikat och spelat en massa Nintendo!!
Dom åker hem i morogn eller på fredag då vi ska åka till Malmö på Tattoo mässan:)
Kommer att åka väldigt tidigt så får se vad dom vill göra.

Här sitter grabbarna och har "semester". Öl och nintendo blir ev Rockbaren för dom sen ikväll med!


Min förkylining börjar bli bättre för övrigt och det är ju skönt då vi ska vara borta hela helgen på mässan.
Kommer bli riktigt kul hoppas jag på! Om inte annat så får jag ju se Malmö.

Ikväll när grabbarna ska fara och kolla in Rockbaren så äv vi bjudna ner till grannarna på middag.
Det har blivit så att varje onsdag så träffas vi och lagar mat, det är jätte trevligt! Förra onsdagen var "min" dag då var det jag som lagade Kyklingwok får se vad Lisa och Emma bjuder på ikväll ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0