Bilder!!


Nu kommer lite bilder på hallen och sovrummet!

Tavellisten funkar bra som en lite hylla under spegeln. Ett av inköpen igår.


En handgjord stenelefant från Indien. Inuti den så är det en liten elefant, fattar inte hur dom gör?!?!
(Står under spegeln)


Nya klädhängaren! (Bolagret) Så ser ni även att älsklingen gav mig stövlarna som jag ville ha!


Smidiga krokar bara att fälla in då man inte anväder dom!


Hylla med prylar på ;P (ser från ytterdörren in mot vardagsrummet)


Björns golf och min geisha är två av sakerna som står där!


Sovrummet!

Nya byrån som vi köpte igår på Ikea!
Det ska byggas en myshörma uppe på senare så man kan titta ut och läsa böcker eller bara mysa!


Utsikten från fönstret! Och en handgjord sten lyckta från Indien!


Sminkbordet och min sittkub!
(Spegel och belysninig saknas!)





Alla söta lipglossen jag fick av sötisen^-^





Alla våra halsband! Vänstra sidan är Björns resten mitt.


Så nu har ni sett lite av det som vi känner oss ganska klara med! Mycket mera kommer att hända i våran lilla lya!







Kommentarer
Postat av: angelsusanne

oh vad fint det blev.Längtar att få se det i verkligheten.Vad gav ni för klähyllorna???? De finns på Dollar för 50 kr.Exakt likadana.De är smarta. Ska bli spännande och se vad Björn ska hitta på med ditt sminkbord./kram

2009-09-14 @ 16:19:19
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ser jättefint ut och oj vad mycket du har gjort(skrivit om) sen jag sist läste din blogg. Skönt att ha bra o trevliga grannar va.

Känner att jag måste komma upp o hälsa på er snart.

masssor av kramar från mig

2009-09-14 @ 18:21:28
Postat av: Ida

Vad fint ni bor! Gillar klädhängarna!

2009-09-14 @ 19:36:46
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Björn

Vet att det finns fler varianter av klädhängarna, originalet är med inbyggd belysning och kostar ~2000:- styck i grundutförande, de jag köpte är kopior av originalet för 169:-/st men ändå riktigt gedigna och av bra kvalité med äkta valnöt och aluminium. Tvivlar lite på kvalitén på 50:- kopior på kopiorna?

2009-09-14 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0