CupCakes!


Igår när jag hade plockat och hållt på i lägenheten så kände jag för att baka lite så det blev cupcakes!!



Cupcakes i Miniformat!!!



Riktigt söta va?!




Jag har bara tagit riktigt små formar och vanlig muffinssmet.
Recept på cupcaces finns på recept.nu



I morse var vi och storhandlade ursch vad pengar flyger iväg på bara mat!! Men vad ska man göra?! mat är ju såå gott!! Idag ska jag göra grönkåls pastan igen fast med spenat i stället tror det smakar rätt lika..
Sen i eftermiddag så ska jag köra till Katrineholm och så ska jag och pappa skruva lite i Hondan.
Måste byta bromsar, skivor, bromsok och oljetråg.





Kommentarer
Postat av: angelsusanne

oh....vilka söta kakor......mumsiga ser de ut oxå./kram

2009-09-02 @ 17:03:36
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0