God morgon!!



Ursch idag mår man som man förtjänar!

Nej men det är inte alls så farligt, mår rätt bra idag ändå! Var riktigt trevligt, lite förfest i våran gamla lägenhet hos Hannes som nu bor där och sedan så var vi ner till våra nya grannar som bor under oss som hade inflyttningsfest!
Jätte trevliga tjejer som vi sedan följde med ut till hamnen där det inte alls var så mycket ös! Så det blev en pizza sedan hem och gå i säng men vi råkade somna till i soffan någon timma sen sängen haha!
Idag blir det nog bara film och mys med min Sötis i soffan och god mat!!

Jag just nu! rätt nyvaken och borde ta en dusch!!



Jag igår!



Rosetten köpte jag på Ginatricot igår när jag var på stan med pappa och Anneli!
Det var jätte trevligt! Vi gick om kring och tittade runt och bara myste!
Jag har även kollat in en olja/vinäger grej på Indiska för några veckor sen som jag tänkte att jag skulle ha köpt.
Så vi gick in dit och den hade hamnat på rea hyllan så från 59kr till 39kr! vilket fynd!! Köpte även dekorations blommor på Indiska som var gröna!

Blir jätte fint till vårat kök som kommer att bli Grönt, Svart och Vitt


Sen vart vi alla hungriga så det blev kinamat!!
Jag tog friterat fläsk med sötsursås och ris (min älsklings rätt när det gäller kinamat!)
Pappa åt 4smårätter och Anneli åt kykling med ananas i sötsursås.
Sen så klart friterad banan med glass till efterrätt!!
Det blev kaffe hemma hos oss sen och lite supermario på 8bitars!!!
(Björn fixade fram det spelet i fredags, det är såå magiskt skoj!!!)

Gjorde nya miniCupCakes till pappa och Anneli!!


Verkligen jätte söta!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0