Helgen!


I fredags så var det inflyttningsfest hos grannen som bor mitt imot oss. Började att förfesta med grannarna nedanför. Vi sminkade och fixade hår tillsammans och hade väldigt roligt och har kommit fram till att vi är mer än grannar, vi är vänner som bor i samma hus ^-^

Vi var även ute på Nyköpings bästa dansställe "Tellus". Det var riktigt kul, har inte dansat på jätte länge så jag har lite träningsvärk i benen.

Lördagen kändes som en söndag haha! Fast jag mådde inte alls dåligt bara det att man är van att vara ute en lördag kanske?!
Vi var ute i garaget och började måla och fixa. Vi har även varit ute i garaget idag (söndag) och målat klart. Det blev jätte fint där ute.

I lördags när vi bara satt och tittade på tv började jag känna att min hals kliade och kändes rispig då jag svalde.
Så vaknade jag i morse och kunde inte prata så det känns inte alls bra just nu. Tog en jätte varm dusch nyss men stog bara och frös. Jag var ju snorig och lite halv sjuk för någon veckan sen och nu detta!
Men men hoppas det blir bra snart och att jag får tillbaka min röst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0