Huvudskoj!?



Tittade in som vanligt på bloggaren Fokis.se sida och hon tipsade om ett smyckesställ, så jag tittade in sidan och hittade lite skojiga örngott!!

Skulle vara kul att ha någon av dessa i sängen!

(www.mihi.se)











För övrigt så mår jag inte bra, har ont i halsen och känner mig jätte hängig!! Tror jag är förkyld!!
Så idag har jag bara tagit det lungt och tvättat lite kläder och lakan. Vi har jätte dåliga tvättmaskiner i den här lägenheten! Tar ca 1tim, 45min för EN maskin att bli klar!! Tar ju hela dagen att tvätta!!!
Ska snart ner och ta ur sista och sedan blir det nog en lång dusch och krypa ihop i soffan tills älsklingen kommer hem och tar hand om mig!!



Sen på söndag ska vi nog till Ikea i Linköping och hitta lite saker vi behöver till nya lyan, ska bli mysigt!!
Ha en trevligt helg alla!
*Host, Host*


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

coola örngott...

2009-09-12 @ 23:46:42
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0