Måndag 14 september!


Det gick riktigt bra att handla på Ikea i Linköping igår, hittade allt vi behövde tills vidare iaf!
Vi stannade även till i Norrköping på Bolagret (en inredningsbutik) och köpte klädhängare till hallen.
Hallen är nu i stort sätt klar, bara att måla ny vit färg så röklukten försvinner.
Sen så började Björn fixa mitt sminkbord igår! Det blev jätte bra och mysigt!! Bara spegel och belysningen som fattas. Ska lägga upp bilder sen idag på hallen och lite i sovrummet tänkte jag. Dom andra rummen blir sen då dom är mera klara!


Sen så är det exakt ett år sedan jag flyttade från Norrland idag!!!
Ett av det bästa sakerna jag gjort i mitt liv!
Självklart saknar jag allt jag har där uppe, min familj, mina gamla vänner och allt man växte upp med.
Men jag trivs så mycket bättre här där jag har nära till allt jag gillar att göra och alla bilträffar sker runt om kring mig, jag behöver inte köra 100mil för att vara på en träff!!
Sen att jag hittade världens goaste kille är ju ett stort plus!! Har aldrig varit lyckligare!!


Lite bilder på Lycksele!

Här är centrum delen av Lycksele.


Här är lyckseles enda uteställe! Hotell Lappland





Så självklart snögubben "Isidor" som står i rondellen varje år!


(Alla blider hitta jag på goggle.se)






Kommentarer
Postat av: angelsusanne

har det redan gått ett år sedan du flyttade från mamma??????? Oj vad snyggt det ser ut på bilder över LSE.Kram

2009-09-14 @ 16:17:03
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0