Måndag 21 September!


I morse så kom vaktmästaren till våran fastigehet förbi för att kolla om vårat annten utag börjat funka, vi har ju inte haft några kanaler sen vi flyttade in. Nu har vi en nödlösning med en egen "parabol" i köket så vi iaf kan kolla på tv. Då sa vaktmästaren att han, en till och en av dom som bodde där innan skulle komma förbi och kolla på vårat badrum. För dom som bodde där innan hade katter som klöst sönder massor i våran lägenhet men nu gällde det badrummet. Så jag tror att nu komer nog det snart bli fixat!! Nästa vecka skulle dom komma och ta bort våran duschkabin som är så extremt gammal och vädligt ostädad!!! Så det ska bli riktigt skönt att det börjar hända något snart!

I lördags så kom Ted och Heidi på middag hos oss och det blev riktigt lyckat!
Jag hade hållt på hela dagen med min 3rätters middag!
Började med en förrätt som jag har lärt mig av min morbror.

Förrätt:
Philadelphia/getost fyllda chilin med honung.

Huvudrätt:
Fisklasagne med riven vitkål och morötter.

Efterrätt:
Vanilj pannacotta med hallonsås.

Allt vart riktigt gott fast det var första gången jag gjorde fisklasagnen. Jag har ätit den flera gånger förr hos mamma och den är så underbart god! Jag kan lägga ut receptet någon dag just nu är jag i studion och har diskat lite tuber osv.

Snart är det nära tills jag ska tatuera över den jag har på sidan!!
Kommer göra så ont med jag kommer vara så mkt nöjdare!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0