Naglar!



Nu har jag suttit och försökt göra naglar ett par gånger och känner att jag kan visa dom nu. Dom första jag gjort har inte blivit så bra men idag när jag satt och gjorde ett par till en kommande fotografering jag ska göra snart så vart jag riktigt nöjd!!

Bilderna jag ska göra ska vara lite Kawaii inspererat (Gulligt i japansk kultur) och lite höstigt, därför tänkte jag orange och lite guld.
Sminkningen ska väl vara något liknade sen får man se vad jag hittar på får skoj!!

(Bild från google)





Blir det snyggt till en "Kawaii" höst fotning tro?!
Dom är lite långa just nu men det ska fixas då jag ska använda dom.


Jag har även ett till nagelpar jag har gjort, dom jag har på mig just nu!




Nu ska vi fixa lite mat! Idag blir det hemmagjort potatismos och ugnstekt lax!



Kommentarer
Postat av: angelsusanne

wow ska du fotas igen.Visa mig bilderna sen.Snygga naglar men de sista du hade gjort kan man inte göra något de var verkligen långa.Blir de inte förstörda när du redan har målat dem???? Saknar dig sååååååå/kram

2009-09-12 @ 23:51:24
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0