Nu är det fredags mys!!


Nu har hela veckan gått och nu är det fredag!!

Det har gått ganska fort i veckan ändå, måste nog vara för att jag har gjort saker och umgåts med folk har även färgat håret till lite mörkare brun, vart riktigt bra!
Sen så är nog min förkylning borta!! Jag vart aldrig riktigt dålig och det är ju skönt!!

Planerna för helgen är inte så många, ikväll vet jag inte alls vad man ska göra kanske bara blir en film och mys med sötisen! I morgon så kommer Ted och Heidi på middag. Får se vad som händer efter maten kanske blir en cider eller två! Sen på söndag så ska vi kolla på ett garage. Hoppas vi hittar ett snart så vi kan börja skruva i bilen!!
Vill komma igång lite på den så man ser att det börjar hända något.
Börja på med inredningen, sänka, xenon kit, nya lycktor, byta skärmar osv

Den kommer bli såå fin!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0