Nya prylar!!



Det är riktigt härligt att ha flyttat!!! Nu ryms alla prylar man hade innan och lite nytt som vi har skaffat!! Idag så började Björn lite senare så vi har hunnit med massor idag! Handlat skruv och plugg, satt upp hyllor,
och spegel m.m. sen har jag fått upp lite små prylar med så nu känns det riktigt hemtrevligt!!

Våran nya väggklocka!!



Ursäkta den dåliga bilden men man ser iaf hur stor den är!
Vart den är köpt kan jag inte svara på, det är en av Björns fynd!


Denna söta gris fick jag när Björn betsällde klockan.
Bokstöden är från Lagerhaus.




Sen igår kom han hem med ett nytt packet..
Sötaste mjölk kannan jag sett!!



Perfekt till vårat morgon te!

Det är inte lätt bo med en inrednings freak, HAHA!! jag skoja bara det är helt underbart!!!



Sen så skämmer han ju bort mig som vanligt!!!
Jag fick supersöta lipgloss till mitt blivande sminkbord. Jag skulle fått dom när det var klart men min sötis har svårt för att hålla sig när det gäller presenter!




Är han inte helt underbar min mysBjörnis!!




Igår kväll så hade vi tänkt gå till Rocken som vi brukar göra nästan varje torsdag. Men det vart film mys i stället!!

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt mer än att pappa och Anneli kanske kommer förbi i morgon sen får man väl se vad som händer!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0