Säng!?


Jag har funderat lite, vi har just nu en 120cm säng. Och har funderat på en 160cm säng länge nu.
Men nu är mitt tänkande så här!

Antingen så köper vi en ny 160cm eller så köper vi en till 120cm säng, då täcker det hela sängdelen av rummet från ena väggen till andra, det skulle rymmas perfekt! Då går det inte att ha sängbord vilken vi inte gillar iaf, då går det att bara på att skaffa en liten hylla till väckarklockan typ. Så får man ett STOR härlig säng med massor av kuddar man kan ha mot väggen så kan man mysa ihop där under vinterns kalla dagar.
Hur ska jag göra kan inte riktigt bestämma mig!!
Måste ju vara lättare köpa lakan osv som vanligt till 2st 120 sängar fast då får man en skarv i mitten?!?! Men det skulle vara mysigt ha en mega säng, eller ska man bara ha en lagom säng?!?!
Jag vet inte hur jag ska göra, tips någon?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0