Skogsdag!



Idag så vart det fika på stan med granntjejerna, riktigt mysigt. Sen kollade runt lite på jysk och rusta och bestämde oss för att köra ut till Stigtomta och plocka blåbär och svamp!!
Det var skönt komma ut i skogen lite om man räknar bort alla spindlar!!!
Fy fan vilken spindel vi såg!!! Felicia drog i nått som såg ut som en tjock tråd den gick verkligen inte av!! Sen kom en STOR korsspindel klättrandes, snacka om att jag fick panik!!!

Det blev iaf en del blåbär och lite trattisar och en o annan kantarell och så stannade vi till på en gård där dom sålde ägg så nu har vi färska ägg hemma med!! Hur som hellst var det bara skönt att få göra något idag, är riktigt kul att man har så trevliga grannar!!

Nu får man se vad som händer mera..dom Kanske kommer upp en sväng hit o spelar lite supermario!
Sen borde jag kanske börja fixa lite mat, blir nog kycklingwok idag!

Kram på er alla läsare
P.S Jätte kul med era komentarer!! Blir så glad när jag hör att jag inspererar er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0