Skor!!



Jag har hittat mina vinterskor!! Jätte fina bruna stövlar med lagom klack!!
Dom finns tyvärr bara stl 36 som minsta stl och jag behöver 35 men på hösten/vintern använder man ju oftast "stickesocken" så då brukar jag kunna ha stl 36! Dom kostar bara 199kr det tycker jag är lagom för ett par stövlar!! Tänker inte säga vart dom finns än, förens jag har köpt dom själv så inte alla köper dom för att jag vill ha dom!! Får se om jag kanske får dom av älsklingen i helgen!





Just nu sitter jag och dricker varm fruktsoppa, det är faktiskt riktigt gott!!
Vi var och handla förut då brukar vi alltid kolla bland filmerna som brukar finnas på mataffärer då köpte jag Dirty Dancing för Björn har inte sett den så jag var tvungen ha den så han får se, det är ju en riktigt kärleks klassiker!!
Sitter nu och har låten "Time of my life" i huvudet medans jag skriver, någon mer än jag som tänker på den nu?!
Den var min favoritfilm då jag var väldigt liten, har sett den många gånger!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0