Torsdag 3 september


Hej alla läsare!

Denna dagen har varit lång!! Jag har varit seg och rätt trött vet inte varför?! Sen så har jag städat och plockt hela dagen, det är mkt kvar innan man är nöjd tror jag!
Jag kom nyss ut från en lång varm dusch, det var riktitg skönt!! Har inte hunnit pysslat om mig själv under all flyttning så det var inte alls dumt!

Sen har man blivit rätt dålig på det där med motion!! Jag MÅSTE börja ta tag i mig själv och röra mig mera!!
Är inte alls nöjd med hur jag ser ut just nu...Jag var så flititg och tränade 3grr i veckan förr!
Får skaffa mig en tränings polare som hjälper mig att hålla igång, man blir lätt slö ibland ;P

Men huvudsaken är ju iaf att Björn älskar mig!







Kommentarer
Postat av: Anneli & Pappa

Du är väl inte dålig på att motionera =O Ni som simmar och promenerar. Det är ju jättebra!!

2009-09-03 @ 16:12:54
Postat av: angelsusanne

men herregud du behöver inte röra såååå mkt på dig....du har ju inga valkar som jag...röra på sig är ju bra men du behöver verkligen inte gå ner.Du är fin som du är/kramis mamma

2009-09-03 @ 20:39:06
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0