Vill ha!!



Det är inte lätt att inte ha pengar alla gånger!
Man hittar nya saker hela tiden eller bara väntar på att få köpa det där man viljat ha i flera år..
Varför jag skriver just så är ju för att vi har snackat om att skaffa ett visst hemmabio system ett tag nu och det skulle passa så fint i nya lyan..men vart ska man få 10tusen ifrån bara sådär!? Iofs så kan man köpa några i taget men det är ju så mkt roligare att sätta upp allt på en gång!!

Björn har pratat länge om dessa " Scandyna" högtalare som finns på Hifiklubben.se
Vi vill ha vita men dom finns i flera andra färger och säljs i par.
Alla tillsammans skulle kosta över 9tusen!!

Detta är fronthögtalaren!


Detta är centerhögtalaren!


Detta är bakhögtalaren!





Idag har vi inte gjort så mycket, det blev en sväng ner till stan där vi fikade med Alex och Sara!
Sen gick vi hem och jag började med maten, blev en riktigt söndagsmiddag!!
Fläskfilé som legat i min egna hemmagjorda marinad hela dagen! Med hasselbakspotatis (hur nu det stavas?!?!)
Sen gjode jag en svartvinbärssås till det oxå! Det vart riktitgt gott!!



På väg ner mot stan så stannade en fjäril till på bron som jag bara var tvungen ta kort på!!



Här sitter vi trötta och slitna i den lilla solen som har varit framme idag!




Nu är det snart sängen som gäller känner jag! Ska bli skönt när man har bäddat rent, finns inte nå skönare än att vara nyduschad och lägga sig i en helt ren säng!! Sen ha en Sötis som ligger brevid och håller om en tills man somnar är bara helt underbart!!


Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0