Hemma...


Jag ligger hemma idag med, febern försvann inte igår så jag är hemma en extra dag för att vila upp mig!
Så idag blir det att ta en dusch och sen ligga i soffan och kolla på Greys Anatomy, Jag fick box 1-2 av pappa m. familj när jag fyllde år. Idag är en perfekt dag för att kolla på en serie!! Imorgon om jag är pigg nog så blir det att köra till Norrköping/Linköping och inhandla lite smått som vi känner att vi behöver just nu till lägenheten! Senare kommer vi inhandla en större säng osv.

Jag har glömt visa ett inköp jag gjorde förra veckan!! Kunde inte låta bli, det är inte så ofta jag hittar tuffa skor i stl 35 så jag var nästan tvungen. Märket ar Killdoll och kostade bara 199:- på rea i en butik här i Nyköping. Perfekta skor till våren/sommaren älskar att det är Pacman på sidan!!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0