Jobb måndag!


Nu var det slut på att ligga hemma och tycka synd om sig själv för nu är det måndag och en nya jobb vecka!
Jag är förkyld än men febern är iaf borta nu och jag mår bättre förutom allt snor som jag inte förstår vart det kommer ifrån?!

Helgen har varit jätte bra, vi har spenderat väldigt mycket pengar men det hade vi räknat med! Nu är sovrummet jätte mysigt och vardagsrummet funkar tillsvidare, köket gjorde jag en stor instats på igår!!
Det är fult äkligt brunt kakel, det förstör hela köket! Så vi kollade upp om det går att måla över det med något eftersom det inte är "blanka" kakelplattor och vi fick tipset om våtrumsfärg!! Blev så mycket bättre med lite vit färg, köket blev som nytt!! Bilder kommer ikväll...

Blir nog att hämta lilla Leo i veckan oxå, den lilla kaninen som ska bo hos oss tills Sandra kommer hem i sommar! (Sandra är min jobbarkompis som är i Barbados i 6månader)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0