23 år idag!


Jaha idag vart man ett år äldre! Har haft folk som sjungit för mig och fått present av min arbetskompis Sandra.
Förra veckan så var hon och jag och fjanta runt på stan, vi hittade bland annat tant trosor som går ovanför naveln och tant bhar som provades.. Man måste ju se vad tant livet innebär! Haha Hur som hellst så fick jag dom tant trosorna i present, jätte...fint.. hahahaha! Fick ett gott skratt nu på morgonen iaf! 

När jag slutat jobbet idag så blir det nog att sola lite och sen gå vidare hem för att städa undan lite inför "fest" ikväll. Jag har inte planerat något stort utan det blir bara lungt med något gott att äta och dricka med några vänner. Sen i morgon kommer pappa och familjen för att gratta mig. Då blir det nog fika och middag på grekiska resturangen, det är verkligen jätte gott där^^





Bild från google.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0