Depp-shopping?!


Vart lite deppad på eftermiddagen pga en kvinnlig kund som sa att hon förstog och sen visade sig att hon inte fattade och blev hysterisk bara föra att hon kom på att hon inte fattar vad man menar, jag fick till och med en tår efterråt!! Men det är smällar man får ta när man är den som har kundkontakten! Pratade senare men hennes fd. man som hade fått över ansvaret på bilen då gick allt bra igen... Konstikt det dära men tjejer och bilar... ;)

Så jag provade något nytt efter jobbet, gick på stan för att se om det hjälper att shoppa när man är lite nere.
Kan inte säga att jag är så mycket gladare över att gå på stan men jag gjorde lite fynd iaf! Tror att det som gjorde mig glad igen är nog musiken som strömmade ut från mina fina Skullcandy hörlurar!! Björn har lagt in lite musik som är från trance energy och det är rätt soft musik så jag lugnade ner mig rätt direkt efter att jag började lyssna!

Fynden jag gjorde var ett linne och en tröja från H&M och sen 3st nagellack och nagelförstärkare från Åhlens.
Tröjorna är perfekta vår/sommar kläder!

Linnet har jag ett till av fast i svart, jätte skönt att ha ovanpå en bikini eller liknade ville ha i vitt då jag upptäckte att jag blev så brun i somras <3 Den randiga är skön både som hemma tröja och jätte snygg till korta shorts på sommar kvällarna!! sen är det en härlig blå färg!

Nagellacken är från Depend och finns på de flästa affärerna och kostar 25kr/st eller 3 för 60 där jag köpte dom idag. Det är vanlig genomskinlig nr080, röd med glitter nr091 och en söt hudton men nr42 för den som vill veta.
Sen så köpte jag nagelförstärkaren för mina naglar går av så lätt så jag tänkte börja med att testa detta innan jag slösar en massa pengar på att göra akrylnaglar. Funkar denna så kommer jag nog inte göra det, vill hellst ha mina naturliga naglar.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0