Dagens lista..



1. Hur gammal är du om fem år? 28

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Älsklingen!

3. Hur lång är du? 157

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Snabba cash

5. Vem ringde du senast? pappa

6. Vem ringde dig senast? Björn

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Japp"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? I slutet på oktober 2009..

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå

12. När vaknade du i dag? 05.58

13. Vilken är din favoritjulsång? all i want for christmas-mariah carey

14. Vilken är din favoritplats? Där min älskling är!

15. Vilken plats föredrar du minst? Malmö...jag förstår verkligen inte vad dom säger?!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus med ett stort garage fyllt med bilar.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Minns att brandvarnaren gjorde mig rädd..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Dåliga humorn på jobbet..

19. Hur stor är din säng? 120 Snart 160!! :)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3st

23. Hur många landskap har du bott i? Oj..Västerbotten, Södermandland, Småland.

24. Vilka städer har du bott i? Katrineholm,Lycksele, Norsjö, Jönköping, Nyköping.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favorit glass? Ben & Jerrys

28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta med jodgubbar

29. Tycker du om kinamat?  Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Te eller varmchoklad

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida har det blivit..

33. Kan du spela poker? Nja..

34. Tycker du om att mysa/kela? JA!!

35. Är du en beroendemänniska? Nje det kan jag inte säga att jag är..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror inte det..

37. Vill du ha barn? Ja 2st men kanske om några år..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är fint!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, Mat, Bilen

42. Äger du dyrbara smycken? Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vänner, House, Simpsons, Family Guy

44. Kan du rulla med tungan? Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag?!

46. Sover du med gosedjur? Ne, men med min "Nalle"^^

47. Vad har du för ringsignal? "Six days"- Låt från "tokyo drift"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, vet inte om mamma har kvar något?!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Musen till datorn..

50. Flirtar du mycket? Med älsklingen varje dag^^

51. Kan du byta olja på bilen? Inga problem

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Med min bil men inte jag som körde!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Oj, minns inte..

54. Läser du någon dagstidning? Kollar på aftonbladet.se varje dag på jobbet..?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, skulle vilja prenumerera på Banzai (Japansk biltidning)

56. Dansar du i bilen? Haha, nej! men sjunger högt när jag är själv!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Hemma har jag P3. På jobbet blir det lite olika webbradio beroende på vilket humör man är på.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Löv ju 2" (Fick en söt lapp av min älskling som låg på min matlåda i morse)

59. När var du i kyrkan senast? Nyårsafton, Vi var på bröllop.

60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet? Kent Dahlin!!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Nästan en vecka på Mantorp (VEIDEC Festival)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0