Familje bil?!


Den dagen det är dax att skaffa familjebil så är detta en bil som jag absolut kan tänka mig!!

En Nissan Stagea "Skyline kombi"! Det finns en del olika att välja mellan men just den jag vill ha är lite ovanlig och har skyline motorn RB26 spec. Oftast kom Nissan Stagea med samma motor som Skyline GTS-T, dvs 2.5 liters singelturbomaskin som är aningen klenare än RB26DETT som sitter i alla GT-R. Finns med både manuell och automat, samt fyrhjulsdrift. Ligger på ca 300Hk orginal och är väldigt lätt trimmande så man kan få ut rätt mkt av motorn och det gillas!! 


 





Bilder: google.se

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

snygg....jag vill oxå ha den

2010-01-24 @ 10:13:02
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0