Fredag 29 Januari


Gäsp... Det är segt på jobbet idag, det är väl så när det är nära för folk att betala räkningar då är det ingen som vill betala reperationer på bilen. Jag betalade våra räkningar igår så nu är man lite fattigare men har pengar kvar oxå eftersom jag ÄNTLIGEN fått en riktig lön och inte bara a-kassa pengar! Så idag efter jobbet blir det att gå på stan och se om jag hittar något vettigt som stärker naglarna!? Mina är så svaga och går fort av när dom börjar bli lite längre.. Kanske ska sola en liten stund oxå! Jag slutar ju 15.00 och Björn är inte hemma förens vid 18.00 så jag måste ju roa mig med något under tiden. Sen ikväll blir det att packa och göra klart för i morgon mitt på dagen/eftermiddagen så blir det FLYTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0