Fredag!


Jaha nu är det inte länge kvartills det är helg! När jag kommer hem så blir det att diska undan lite disk och sedan pyssla om mig själv med en ansiktsmask av choklad som jag köpte på Åhlens i tisdags.

Idag på jobbet har jag gjort bra ifrån mig! Jag visade att jag gör saker utan att bli tillsagd, min pedanta sida kom fram så jag har dammsugit, städat och fixat undan gammla papper i kundmottagningen så nu är det riktigt fint här! Sen fick jag höra lite beröm från min chef så det har gjort min dag till en bra jobb dag!

Ikväll blir det lyx middag och Heroes tror jag^^ Ska göra ungstekt lax, hemmagjort potatismos och kall dillsås.
Sen är det möjligt att det blir en smoothie som efterrätt. Min nya last här i livet! Älskar smoothies!!
Sen jag fick en mixer i julklapp så blev det väldigt lätt att göra och det är så enkelt. Ska ta kort på en drink och säga vad jag anväder för något.


Senare idag kommer även lite bilder från i onsdags!! Dom blev så GRYMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0