Gott nytt år!!!


Jaha detta blir årets första inlägg!! Tyvärr har jag varit upptagen hela jul/nyår så har inte blivit mycket skrivande direkt men nu är vi hemma igen efter all ledighet. Kändes rätt skönt att komma hem efter att varit borta i över 1vecka. Men det har varit roligt att träffa vänner och familj i Jönköping!

Nyårsafton var riktigt kul, bröllopet var vid 14 i kyrkan och sedan var vi i en annan lokal till kl 22 då åkte vi vidare till en kompis fest. Det är inte lätt när man inte är där nere så ofta, alla vill träffa en osv. Men hur som hellst så blev det en bra nyår!!  På lördagen den 2/1 så åkte vi till Falköping och hälsade på Frida och Christian i deras nya lägenhet. Blev att vi stannade över natten och såg film och myste med lite godis och nybakade muffins!!

Nu tror jag att man ska vara hemma några veckor, blir ju snart flytt en trappa ner och min födelsedag är ju rätt nära med!! Ska bli så skönt att äntligen få flytta, jag längtar verkligen!! Har varit svårt att tänka på annat det senaste månaderna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0