Junk food


Paketet hade kommit när jag kom hem från jobbet igår! Björn blev riktigt glad!! Det är så roligt att ge bort något som gillas mycket!! Det som var i paketet var 2st t-shirts från märket Junk Food. En till mig med "Little miss sunshine" och ett monster från "were the wild things are" till Sötis^^  Vi orkade inte ta bild just igår kväll, blev massa mys i soffan istället och så kollade han in sidan (www.megastore.se) där jag köpte tröjorna och hitta massa flera som han ville ha.. Ska lägga ut bild när vi har tröjorna kanske ikväll eller i helgen om det finns tid bland allt flyttade!!

Här är iaf bilder på trycken som är på tröjorna!
     


En annan sak som jag har i mitt huvud just nu är en bil..som vanligt! Men denna vill jag verkligen ha!!! Drömde om den i natt och gick och dagrömde igår kväll om sommar, Bugrun och bilen!!! Så klart en VW ^^
Vad det är för bil är lite hemligt men ville bara dela med mig av lite drömmar. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0