Nya rutiner..


Jag började med nya rutiner denna vecka för att försöka må lite bättre kroppsligt. Jag vill inte gå ner i vikt utan bara bli lite mera fit och trivas med mig själv.
Numera så är det frukt och vatten som gäller på jobbet och en riktigt middag när jag kommit hem.
När jag lagar mat så använder jag aldrig lätt produkter, tycker det blir godare och krämigare att använda lite hörgre fett halt. Sen tror jag inte på att man bara ska äta vissa saker, jag äter det jag gillar fast i lagom mängd! Man kan äta allt om det är i rätt mängd man behöver olika fetter osv för att kroppen ska orka.
Godis och ute mat blir bara på helger! Godis ska jag försöka byta ut till något nyttigare som grönsaker och dipp eller något liknande. Gott och nyttigt!!

Så går jag som sagt till och från jobbet, det blir ca 1 timmas promenad varje dag! Så den dagliga motionen finns!
Så för hoppningsvis så kommer man vara "trimmad" till sommaren 2010!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0