Lediga dagen..


Idag är det "röd dag" så då är man ledig! Jag har hunnit med mycket idag! Råkade sova lite längre än vad jag tänkte mig för att en viss sötis sov så sött så jag ville mysa en extra stund! Men iaf vid 11 tiden så fotades jag hos Tim (han som fotat mig i sommar) med mina nya hörlurar som jag fick i julklapp, blev riktigt fina bilder!!Nu sitter jag och väntar på att jag ska få bilderna så ska jag lägga ut några sen! Jag provade något nytt till denna session, lösfransar! Jag ÄLSKAR det!! Åh vad jag önskar att jag hade långa ögonfransar på riktigt!! När fotningen var klar så gick jag hem och började städa. Så nu är lägenheten ren och fin och tvätt ligger i maskinen..Nu ska jag nog leka lite vid datorn tills Björn kommer hem..

Här är en bild på ögonen inför fotningen, man ser inte så bra men det är vitt och rosa sminkning!

Sen är det en bild utan smink, bara fransar och eyeliner.. Det syns att det inte är riktiga men jag gillar det ändå!!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0