Måndag 18 Januari


Ursch... Idag är jag trött! Kunde inte somna efter filmen igår, jag och älskling låg i sängen och prata en massa om tankar och funderingar och så om flytten som vi tycker tar lååång tid  ^^
När jag väl hade somnat så vaknade jag av att folk börja springa i trappen och öppna och stängde dörrar vid 03.00!! Så då kunde jag inte sova igen! Sen när jag väl skulle upp så somnade jag! Så 06.15 vaknade jag till i panik och nu är jag på jobbet och kommer vara väldigt seg känner jag!

Filmen Snabba cash var faktiskt bra! Jag är inte en fan av svenska filmer men denna var sevärd! Jobbiga med bio är när det är fullsatt och folk inte fattar att man ska vara tyst..! Men det är iaf lika mysigt varje gång att vara på bio med älsklingen <3 Men det var nog sista gången vi var på bio i Nyköping, vi gillar inte riktigt salongerna som finns här. Heron city är mycket bättre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0