Old stuff..


Nu när det bara är 1vecka kvar till min 23års dag så tänkte jag visa lite gamla bilder på mig...



14 ‎juni ‎2006:  Studenten, FPTP3!! 





september ‎2007:  Rosa slingor ^^



februari ‎2008: Massor av piggelin åts när jag och Frida umgicks med varann^^





juli ‎2008: Träffar Björn för 2a gången under en vecka i norrland...Mys <3





september ‎2008: Månaden innan jag flyttade ihop med Björn i Jönköping!




februari ‎2009: Varslad och bestämmer flytt till Nyköping!

 

 

augusti ‎2009: Sommar i Nyköping!

 

Ja det var lite bilder på mig genom åren..har nog inte förändrats så mycket..

Undrar hur det är om 5 år?!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Var glad att du inte förändras alltså inga rynkor heller.....hahah.... herregud 23 år.....vars har tiden tagit vägen? Du ska ligga i soffan och dricka välling......kramis

2010-01-16 @ 00:08:22
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0