Önskelista...


Den 22 januari så fyller jag år och alla frågar var jag önskar mig. Det är väldigt svårt att hitta på något nu när man fått så många fina julklappar och så flyttar man ju efter man fyllt år så..Här är iaf några ideer jag fått..

* Presentkort på Ikea och Jotex osv
* Nintendo DSi + Supermario spel
* Nagel förstärkning


Jag vet att det finns massor på Jotex som jag kollat på som tex. överkast, hissgardiner, sängkläder osv.Ikea finns det alltid något..Ev en sängram som vi funderar på till våran nya säng som ev kommer att inhandlas efter flytten när ekonomin tillåter. Men ärligt så behöver jag inte så mycket presenter för flytten ser jag som en stor present!!

Här är ett överkast och kuddar från Jotex och så sängramen som jag gillar. Jätte smidig lutning på gaveln så man kan sitta i sängen utan att få ont i ryggen!! Sen har vi kollat ut madrasser som är ifrån Jysk.



                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0