Snabba cash!


Kväll vid 21.00 så ska jag och älskling på bio och se "Snabba cash" vi ville se "Avatar" på 3-D men det var fullt i alla biosalonger så ska försöka boka bra platser till nästa helg istället. Söndagar är perfekta bio dagar!

Här är en trailer på snabba cash: http://www.sf.se/filmer/film/77080180/Snabba-cash

Denna helgen har varit rätt lugn, igår åkte vi till Norrköping och gick på stan med pappa och Anneli.

Hittade 2tröjor på NewYorker, en mysig vardags "kofta" och en t-shirt som jag ska ha på min födelsadag!
Sen så vart det en ny Bh och nya strumpor på H&M. Björn tycke jag behövde nya strumpor sen han vek min tvätt  och såg att nästan alla hade hål i hälen^^

Här är t-shirten och underkläderna. Koftan lägger jag ut en bild på lite senare.

Jag och en rolig klubba från lagerhaus!





Kommentarer
Postat av: Pappa & Anneli

Det va kul å strosa runt några timmar i Norrköping!

Allt för sällan man gör det nu för tiden. Ni får berätta om bion va bra sen =P

2010-01-17 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0