Tisdag 19 Januari


Nu är det bara 3dagar kvar tills jag fyller år^^ och det betyder att det inte är så långt kvar tills vi flyttar!! Bästa presenten!! Vi verkligen längtar tills vi får byta lägenhet, både jag och älsklingen går och drömmer oss bort i tankarna på vad vi ska göra för spännande med det nya stället. Vi har ett helt rum extra som vi kan hitta på något kul med. Blir ett kontor/hobbyrum. Till vardagsrummet ska vi spara pengar och göra ett riktigt biorum! Vi behöver nytt ljudsystem! Sovrummet är nog det vi lägger pengar på först med en ny säng!! Hoppas det blir i slutet på februari?! Eftersom det är en 3a och vi trivs bra i området och har bra grannar så kommer vi nog lägga lite pengar på detta stället och stanna läänge!! ...drömmer...

Idag när jag kommer hem från jobbet så blir det att fixa hemma. Har en låång lista på vad jag ska göra:

* Byta rent i sängen
* Tvätta
* Lite disk som ska bort
* Plocka undan saker/kläder
* Laga mat (Spaghetti och köttfärsås)
* Ta en varm lång dusch


Man får ta på sig "maid-kostymen" och klackar så blir städningen mycket roligare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0