Tisdag 5 Januari


Brrr..Idag är man riktigt klädd, mätaren visade -15 i morse! Så jag har underställ och dubbla tröjor idag och är ändå frusen! Efter jobbet så ska jag gå förbi stan och handla lite inför en fotning jag ska göra på onsdag.
Ska köpa extra långa ögonfransar och funderar på att köpa en ansikstmask och rå om mig själv en stund ikväll. Imorgon är man ju ledig, rätt skön start på första veckan så här efter all ledighet. Man är rätt trött och inte alls van att kliva upp tidigt känner jag. 

Nu längtar jag verkligen efter att få komma hem till en varm kopp te och mysa ihop under en filt men en kletig ansiktsmask och titta på någon disneyfilm! Sen så är det bara 26dagar kvar tills vi flyttar och har en öppenspis!!








(Bild från Google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0