Tjock?!


Både min pappa och Björn kallar mig för "fågelunge" pga att jag pratar om mat och vill ha mat hela tiden men när jag väl äter så är det inte så mycket. Igår så låg vi som sagt och prata då kom mat på tal igen då sa Björn:
-Att inte du är tjock?! du tänker bara på mat!

Jag är ju inte supersmal, jag är ju rätt lagom. Men jag började tänka på det och jag äter rätt ofta och tränar inte så mycket heller så man borde väl igentligen vara större än vad man är. Men man har väl tur antar jag. 

Jag älskar att laga mat och få uppskattning av det man gör sen är det så roligt att äta ute på "Lyxiga" resturanger där man får njuta av god mat och mumisga efterrätter!!!

Typiskt...Nu vart jag hungrig igen ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0